-

Dagarna har sprungit förbi, snabbare än väntat och idag är det bal.. helt sjukt. Malli kommer snart hit, en bakis-oscar ligger och sover, mamma bakar och pappa försvann. Regnet slutade och solen sticker fram, jag vill inte ha en ful sjal över mig idag, vill inte vill inte vill inte!
Igår var jag på middag med oscars familj på wallers, helt underbart asgott var det. Champagne och vin resulterade i en småfull alex som gick hem i natten själv och somnade på en sekund. Nu är jag nyduschad och redo för dagen. Nervositeten börjar komma och jag är skithungrig.

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

sjukt nice blogg du har ;)

2010-06-11 @ 20:48:07
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0