WORK.

Jobbet gick snabbt och smärtfritt. Nästan. Jag är så jävla snorig, helt jävla sjukt att det aldrig slutar. Jag sitter i 20 minuter max utan ett helvete med snor. Jag känner hur det kommer rinna ur näsan och droppa ner på tangentbordet och fastna överallt och vara äckligt grönt, när den känslan kommer får jag gå in på toa och snyta ut ca fem kg snor och någon enstaka hjärncell och i hopp om att dom utanför inte tror att hela hjärnan snyts ut. Jag går tillbaka ut och sätter mig igen och samma procedur börjar om. En sak som var bra var ju att jag slapp gå hem.. Nu åker jag till oscar för lite special-sushi, och ett måste ikväll är ju svenska hollywoodfruar klockan nio.

Nästan fyra år gammal bild och
jag är snyggare där än vad jag
vart på länge.. Sidbena?

Kommentarer
Postat av: martina

men darling, skojar du med mig eller? du är galet snygg som du är nu år 2010! :)

2010-03-08 @ 22:52:42
URL: http://pierrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0