SÖNDAG.

Jag är hemma i mitt hus för första gången på en vecka, det känns riktigt skönt. Oscar sover, mam & pap är på utflykt, solen skiner på tv så jag ser ingenting, victoria är hemma, julia kom hem inatt och michelle idag, är det här en bra dag? Jag tror det. Förutom att jag har ton med plugg.. Meen, det skiter jag i idag, som alla andra dagar. Igår var en mysig kväll, en cola på crep, en öl på wallers och sen hamnplan, nyktrare utgång har aldrig skådats. Men det var riktigt roligt att se alla fylledjur som dansar som om det vore ett aerobic-pass, som hånglar upp vem som helst, som inte kan gå själva och alla som släpper loss som fan. Det var riktigt roligt att se.
--
Mitt enda ansikstuttryck igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0