Söndag.

Hey Blog and all the rest of ya'll nuthafuckas!

Don't have much to say really. But let me give you an update;
First and foremost  I'm not hungry anymore.

Fan vad Jag satte den här mackan

Fan vad jag satte den här mackan!!!

Sen vill jag bara nämna en annan förändring; jag har bestämt mig för att inte bry mig om vad jag har på mig på min utsida. Seriöst, tänk på det. Är det vad som är viktigt i livet? Om jag kunde omsätta den energi jag lägger ner på mitt yttre på andra saker hade jag förmodligen mått bättre. Därför skall jag, från och med nästa vecka, lyssna på min kropp och klä mig efter vad som är mest bekvämt.


Okej nu vet jag att det här är en aningen paradoxalt men jag dör för dom här:

Kommentarer
Postat av: 1337

Bild saknas??

2010-03-29 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0