SNABBSPOLA.

Jag har varit en busy busy kvinna i helgen, ingen tid för det här.. Men nu så.
Fredag: juli och jag försov oss = kort dag i skolan-hem till vic-hem till mig för snabbmys med mich-bio med juli & ogi-hem-anna joinade-sen blev det lördag.
Lördag: vaknade av en snarkande man-inhandlade med seb till nya lägenheten-häng där-hem-duscha-ronja-sjukt bra hos ronja-hamnplan-ronja-sjukt bra hos ronja igen-hem.
Söndag: vaknade för sent vid halv fyra-frukost-handla-hem-chill-maxi-film.
'
Nu sitter jag här i sängen och har precis sett filmen 17 again, en helt perfekt sån här inte-behöva-tänka-alls-utan-bara-kolla-film. Jag ska nog se lite tv nu, jag är ju faktiskt ledig imorgon!!!!! Som varje måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0