WANT SOME FISH?

Utan förväntningar blir fan allting bra, min nyår var bra. Mysig middag med tjejerna, spel och champagne, det är aldrig fel. Vidare till en ny balkong vid tolvslaget och sen ner mot hamnplan där resten av visby befann sig. Som den idiot jag är hade jag inte med mig min plånbok = inget leg. Mutande mot vakten gick tyvärr inte hem & efter 5 minuters väntande kommer räddaren i nöden.. MANGE. Trevligt att träffas, tack!

Dagens ord är seg, ingen muskel i min kropp vill samarbeta med mig och jag är som en död fisk. 04.45 imorgon bitti ska jag inventera på maxi, jag har sett fram emot det så länge. Tänk att få sitta på ett skitigt golv och räkna tandborstar, kattmat och nudlar! Sjukt kul.
Ikväll blir väl till att försöka liva upp en död fisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0