BILLEEY.

Igår hade jag fel på blindtarmen, jag var sjukt trött och min trumhinna ville sprängas, det mesta försvann typ när jag kom till emma.. Men inser ni hur jobbigt det var att ha ont i magen, örat och vilja dö samtidigt? Nej, men det vet jag. Riktigt jobbigt.

Det blev självklart PH igår, nya killen verkade militäriskt lame och bitterfittan franscesca är tillbaka.. Nu jävlar är det igång igen, helt excited inför kvällens avsnitt! Emma och jag bestämde oss för att börja på en ny serie igår, vampire diaries.. Det var typ helt okej, såg två avsnitt sen insåg vi hur mycket vi flippade.. vi gav upp, vände ryggarna mot varandra och somnade in. Imorse ville jag kasta emmas mobil i väggen, hoppa på den och kasta ut den genom fönstret, värre alarmsignal finns inte, jag lovar. Tänk er det jobbigaste ljudet ni vet i hela världen.. så låter den.
Nu ska jag sova lite och sen får jag se vart jag ser PH ikväll, själv är uteslutet.. måste ju ha någon att snacka med under programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0