TISDAG.

Imorse var jag riktigt duktig och gick till skolan med vic (johanna började nio och kunde inte köra oss..) Det var en bra början på dagen, promenad och skitsnack. Hade en sämst lektion, fick ingen skjuts till ishallen så hela klassen sket i det = håla. Efter det en lektion och sen fick jag skjuts hem. Skulle haft en sista lektion men jag blev "sjuk", väääldigt illamående och var tvungen att åka hem direkt. Så typiskt mig och lovisa att skjuta upp allting och ta det i sista sekunden, skulle haft redovisning idag men om jag är borta så går det ju inte, tadaa. Kanske dags att sätta igång nu lovie?
Nu borde jag verkligen läsa min bok.. men jag känner på mig att det kommer sluta med att jag ligger i soffan med datorn, voddler (har precis fått) och se film.. Nu ska jag äta lite mellis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0