STUNDER.

Det märks när jag är ensam, då uppdaterar jag som aldrig förr. Typ. Jag städade inte mitt rum, kastade av mig lite fler kläder, papper, pennor och böcker på golvet och nu har jag legat och myst i min säng för mig själv. Jag funderar på att se en film på voddler, men har lovat mig själv att gå upp i tid och städa, extremstäda mitt rum. Jag börjar se om filmen är värd eller inte.
---------------------------------------------------------------------------
Jag skulle kunna göra allt för att sitta och puta med läpparna, ha armen i vädret, slippa extrem utväxt, vara lite lätt solbränd, vara fräsch utan smink och ha solen lysandes på mig. Bara för en stund.
Men inget går. Jag vill inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0