SÖNDAG.

Snabb update.
Torsdag blev det mysig fika med mina fina, michmutt & vic. Prat om allt och inget, planering och mys. (mitt internet fuckade sig)
Fredag blev jag hämtad av min savior amanda och vi åkte till skolan för en lektion, sen åkte vi till stan med joanna och sen fika och julia joinade. Mys på amalias med tre underbaringar. Kvällen blev sjukt bra. Middag med oscar, fira fina tre år tillsammans (heelt sjukt) med mycket mys. Mötte upp julia vid crep. och vidare till hamnplan. Där var alla andra tjejerna och kvällen kunde börja! Bra avslut och död i sängen efter att ha gjort ett arbetstest..(?) jag blev "förstående, lyssnar och hjälper andra". okeeej.
Lördag vaknade jag halv fyra, kände ångesten av att sova bort en hel dag och började desperat väcka oscar. Det blev en sjukt seg dag med sjukt goood tacos och kvällen/natten avslutades hos ett sovande ronjas. Ritsi skjutsade hem oss och sängen har aldrig varit skönare.
Nu sitter jag här och har aldrig varit mer sugen på tacos.. dags att väcka oscar, äta, sen ska jag hem.. plugg väntar. Min mongobok väntar på sängen och skriker "läs mig, jag är skitkass, men läs mig".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0