SÖNDAG.

Busybusybusy. Torsdagen var lång, riktigt lång med utbildning, jobb och plugg. Jag vet verkligen inget, absolut inget värre än att stressa. Stress får mig på dålig humör och jag får panik, fredagen gav mig panik och ett otaggande humör. Upp tidigt för att duscha, cykla till skolan för prov, äta snabbt, cykla till jobbet, segt som fan, skynda ner på stan, skynda hem, ringa taxi och sen framme hos älsklings lovisa. Då.. efter att ha sett alla taggade och rockade brudar blev jag taggad och kvällen kunde börja på riktigt. Kvällen började grymt och avslutades grymmare.
-
Igår gjorde jag inte ett skit, jag låg i sängen hela dagen. HELA dagen/kvällen/natten. Jag har ont i ryggen och nacken, men är sjukt utvilad. Idag har jag gått i ganska mycket samma mönster som igår, sängsängsäng. En promenad hem och nu ligger jag i min säng, men ska ta tag i mitt rum och städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0