-

Nämen!! Jobbet ringde mig förut och jag behövde tydligen inte komma in till jobbet idag, sjukligt skönt. Så istället blev det en liten stadsrunda med mandy, banken, byxor och armband blev det för mig och brända mandlar såklart. MEEN, hör på det här.. Gutekällaren har dragit 300 kronor för mycket från mitt kort, igår??! Visst att det tar en dag eller två innan dom drar pengar från kortet, men igår? Jag var där i lördags och dom pengarna jag spenderade där drogs i måndags. Det här ska dom få fan för. Men jag är lite för feg för att ringa och skälla ut.. Därför väntar jag med det och drar och äter middag med babylove mandy istället och sen en myskväll på wallers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0