-

Det blev en riktigt bra kväll, med målet "skitfull" så drog vi oss vidare till gute där det var proppat, svettigt som fan och parteey. Dagen efter var inte min bästa vän, jobb vid tio och uttorkad som aldrig förr. Tittade på klockan vid halv sex och tänkte, bara en halvtimma kvar sen ska jag hem och dö. Vid sex kom det ingen och bytte av mig på jobbet, hon kom aldrig. Den jävla idioten kände inte för att jobba idag, den idioten vägrade svara i telefonen och den jävla idioten är en jävla idiot. Så jag fick jobba kvar till elva och hade jag sett hennes jävla tryne komma in på jobbet hade jag fan nitat henne. (jag hade velat i alla fall.. mitt inre hade nitat henne). Idag är jag ledig och jag hoppas hon jobbar skiten ur sig och får sparken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0