LONG TIME NO SEE.

Det var ett jävla bra tag sen jag gick in här, istället har jag sysselsatt mig med alla andra bloggar. Jag vet ALLT som händer mellan dessie & paow, kisse & alla hennes haters, att kenza är en snygg pojk-flicka och att blondinbella inte alls bry sig om sin hy men ändå går och "opererar" den. Jag är bästis med dom alla, dom vet bara inte om det.. än.

Nu är vic inte själv längre, din trogne vän är tillbaka. Får se hur länge det här håller, det brukar vara kul till en början men får se om det återstår om en vecka. Intressant. Det kommer säkert bli en massa photo booth bilder (halvt besatt av mig själv). Nu ska jag fortsätta se mitt älskade desperate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0