DÖDA MIG

Min arm suger, vaccinet har förstört min arm och armen förstörde min natt, på grund av vaccinet. Kunde inte sova, svettades, var tvungen att ligga på rygg eller på min andra arm som gjorde att jag var tvungen att sova mot tv som var på och störas av den, jag blir bara kissnödig av att ligga på rygg.. Jag skällde ut oscar x antal gånger för att han hade för högt ljud på tvn, "råkade" röra min arm och för att han tuggade så sjukt högt! Ett sammanbrott senare och en halvt förstående oscar så somnade jag. Det är verkligen synd om mig.

Nu måste jag väcka oscar för jag kan varken klä på eller av mig själv för min arm.. så nu, KLÄDTIME. Sen kill me-matte i 2,5 timmar, får se vart dom där logaritmerna sitter efter lektionen..

Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!

poor baby

2009-11-25 @ 08:58:22
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0