BED REHAB.

Lovisa var så fin, fin fin fin. Jag missade inte alls hennes första gång, så nu slipper jag åka med ut till roma och vart dom än ska sen. Det var mysigt att stå och trängas med en massa okända människor som sjöng med i låtarna och gungade, jag och michi köpte brända mandlar (som var kalla?!?!) och klubba, satte oss i bilen och började parkerings-fighten. Vem ska ut först?! Efter många viftande händer och mördarblickar så kom vi ut och hem i värmen. Har precis fettat mig med pizza och tänkte helt ärligt typ sova nu, eller snart.
Sjukt trött tjej med sjukt gammal rosa thailand choklad.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ooh vad kul att du hann se!! Finis :) men duu, jag hoppas inte du har ätit chokladen IDAG haha??

2009-11-29 @ 22:21:03
URL: http://loose.blogg.se/
Postat av: alexa

Haha, nää som tur var! Ska spara den föralltid! :)

2009-11-30 @ 07:26:03
URL: http://alexandrabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0