-

Once again så försvann bloggen från mig, men nu är jag här igen! Dom senaste fyra dagarna har varit helt underbara & jag bara älskar alla. Min & vic's lilla fest i fredags som blev större än planerat men också helt sjukt bra kändes riktigt lyckad och hoppas alla andra kände likadant, uppskattar allt ni gjorde. Fina presenter & underbara människor, helt perfekt. 
Bilder hittar ni på alla andras bloggar och facebook. 

Jag ligger på min balkong & det steker på ryggen, fast det blåser lite väl mycket. Annars är vädret bäst just nu, pappa tjatar om att det ska bli regn hela nästa vecka.. hoppas han har väldigt fel. Förresten så såg jag världens finaste stjärnfall igår, helt sjukt. Jag önskade mig något fint. 

Jag kan bjuda på några bilder.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0