ons.

Vart tog solen och en riktigt bra början på vår vägen? Kom tillbaka. 
Snön är bara i vägen, fint om man är inomhus. Men lägger sig som ett jobbigt lager på marken så man inte kan gå i vanliga skor utan måste ha världens mest snö-täta skor, det är svårt att cykla, svårt att åka bil och sen smälter den och det blir som ett hav på marken så man måste ha gummistövlar för att inte få en pool i skorna. Hur bra är snön egentligen? 

Spanska provet gick bättre än förväntat, det är ju alltid positivt. Det var ett kärt återseende med den lovely lovisa som är aå brun & fin att man bara vill skala av hennes hus och sätta på sig den. Nästan. Idag har jag varit på ett skit-humör, jacob också. Vilket resulterade i x antal fighter mellan oss. Men slutet gott allting gott. 

Nu ska jag städa mitt rum (det har nästan blivit värre än oscars, då är det kris), sen inte göra något. Jag vill gå på bio ikväll, får se hur det blir med den saken. Måste förresten träffa oscar också, han har ju varit iväg måndag, tisdag. & det var lite för länge. Jag vet inte riktigt hur jag ska avsluta nu så, adios!  

Kommentarer
Postat av: L

"lovely lovisa som är aå brun & fin att man bara vill skala av hennes hus och sätta på sig den. ". haha alex ibland är du bara för härlig..." jag tycker om ditt hus med! ;)

2009-03-11 @ 17:39:58
Postat av: Lisa

Heeeej :D Ville bara säga att du har en superfin blogg :)



Följa min blogg på bloglovin? Då följer jag din om du har någon där. Hör av dig ! =)

2009-03-11 @ 17:43:33
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: A.

aå, så - hus, hud. whatever :)

2009-03-11 @ 22:39:28
URL: http://alexandrabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0