första backdag.

Vaknade upp runt åtta och utanför täcket var det sjukt kallt, typ 14 grader. & det var tvunget att fixas, så fick ringa gotland och ordna det. Precis när vi ska åka härifrån, alla är klara och redo att hoppa in i bilen så har vi fått punka! Så jäkla självklart. Fick åka med tre vinterdäck och ett sommardäck till backen & vi skulle nu äääntligen börja åka! Backe 1, trollskogen såklart. Allt flöt på och i det sista åket skulle jag och oscar köra "följa john" ner för backen.. en grön. Han åkte först & jag skulle följa, efter två svängar så glider min skida iväg (oscar åker snowboard & dom isar hela backarna) och jag vrider hela mitt knä & skidan åkte av. Jag sitter mitt i backen och skriker att jag brutit knät, oscar får hoppa sig upp för backen igen och jag sitter som en fem-åring och gråter. Knät var dock inte brutet, men det gjorde skit ont och gör skit ont. Får se om jag kan åka imorgon... eller jag SKA åka, om jag så ska gråta mig ner för backarna. Första dagen. Kul. Verkligen. 

Nu tjatar oscar om datorn och jag ska se tv med isac, god natt! 

Kommentarer
Postat av: michelle

ajajaj! hände ju samma sak med mig, fast i puckelpisten!

2009-03-23 @ 21:43:34
URL: http://michellebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0