yesterday.

Tack Julia & alla andra för en jättefin kväll! Goda drinkar, god mat & verkligen god efterrätt, riktigt bra alltså. Runt ett började vi fixa & diska lite, jag var i mitt fixa-trixa humör och gjorde kliniskt rent på bänkarna. Runt kvart i två började folk lämna & tillslut var det bara jag, anna, ellen och julia kvar. Vi låg på varandra i julias säng, myste och pratade. Sen lämnade anna oss & vi tre låg kvar, jag pratade, utan att få svar.. jag fortsatte, ellen mumlade lite: "mm, aaa, precis" & julia sov lite till och från och runt halv fyra när johan kom så bestämde Ell & jag oss för att bege oss hemåt. Efter alla hemska drömmar och tankar så vågade varken jag eller ellen sova själva, så vi gick hem till oscar & agnes. 

Väcktes klockan nio & klockan tio var oscar försvunnen, han hade åkt till vänge med anders & kristina. Jag, agnes & ellen har nu på morgonen ätit några hårda knäckmackor och pratat ännu mera, så jag är faktiskt lite hes. Nu är jag hemma och ska snart gå ner till visby strand med mamma & isac och senare blir det kenny. Men nu blir det mat, hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0