tors.

Cirka tio stenar släppte från mitt hjärta idag, jag klarade matteprovet. Jag tror ingen förstår hur bra det känns. Sjukt bra. Annars har jag ingenting till imorgon, så wihoo! EN pluggfri kväll, undra vad man ska göra då? Inte riktigt van... 

En sak vet jag att jag ska göra ikväll i alla fall, se Kenny Starfighter! Lånade den av jacob, måste ju få tillbaka mitt minne av kenny innan jag ser den "nya" på bio. & på söndag åker ju jag.. kanske ska packa lite också och sen måste jag på stan också. hm.. mycket jag skulle göra den här pluggfria kvällen. Kommer säkert inte göra nånting av det. 

Just nu vill jag bara sova, men ska nog fixa mitt rum lite sen mysa till det & sätta på kenny. Bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0