today.

Herregud, jag måste skaffa mig en personlig tränare så jag kan få lite muskler i alla fall. Helt sjukt att jag ens kan gå & hålla upp min överkropp med tanke på att jag tydligen inte har några muskler alls där, bevisat idag. Michelle får vara min tränare tills nästa test, förbättring eller inte? 

Sebba och eric kom och hämtade oss från träningen.. skulle backa ut, krasch & vi kör in i något. Panik i oss och ingen vågar vända sig om och kolla, men vi trodde att det var en annan bil så vi försöker skynda oss därifrån.. krasch, in i samma sak igen. Jag skriker, michelle & eric sitter och gapskrattar. Jag vänder mig om och ser att det är en stor fet jävla sten! Tur att det var skrotbilen vi hade..

Vic visade mig idag, jag är helt sold.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Galen kontrast emellan dessa två pojkarna :)

2009-03-12 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0