på resande fot.

Reste sammanlagt i 14 timmar igår.. det var sådär, med en bror som inte är så fräsch i magen så drar det ner lite grann. För första gången nånsin var familjen bäckström ute i god tid(!) det är inte något som händer varje dag.. & efter ett stopp med mat så sträck-körde pappa hela vägen till nynäs. Vi var där halv sex, båten gick åtta. Vad fan gör man i nynäs i två timmar?! Inget. Vi köpte tidningar och lite godis, & bosatte oss lite till i bilen. Förresten så älskar jag våran bil, helt sjukt skön. 

Det kändes lite surt att komma hem på lördag natt & bara ha en söndag hemma. Fredag natt hade suttit perfekt. Något jag kanske glömt att nämna är att jag ska till fjällen igen, den här gången med oscars familj & några till familjer.. men tyvärr är jag inte lika excited på den här resan som den förra, men nästan. Det finns två små saker som drar ner den här resan liiite.
1. vi åker redan nu i helgen!! alltså typ fem dagar hemma, det känns sådär.. hinner ju typ inte ens träffa nån innan jag åker igen. 
2. det är inte nerför vi ska åka skidor utan läääängd!! Alexandra bäckström på längd har hänt en gång, flera år sen när jag skulle åka med majas familj. Men det slutade med att hennes mamma fick åka med mig efter att jag hade tappat skidan, skon(?) & ramlat x antal gånger. 2 km på en timma typ... 
Kul att se hur den här resan går. Men det sitter ju aldrig fel att åka iväg med ogsi. Nu måste jag göra min engelska, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0