ons.

Igår var en sjukt bra dag & jävligt mycket bättre än idag. Idag var det 10-, ingen sol & hård snö hela tiden, det var inte så kul. En sak som var lite kul var att jag, oscar och isac ramlade på varandra när vi skulle gå av sittliften.. roligare än vädret i alla fall. Förresten så har jag släppt alla mina hämningar & äger backarna! 
.... nästan. Det som stör mig mest är alla små mini-barn som åker och bara stör i backarna, som åker i vägen och har fula hjälmar med rosa spikes på. Igår slog jag ner ett barn med min stav (tyvärr inte med mening).

Jag är så hungrig att jag snart kollapsar, pappa är på god väg med maten men tiden är knapp.. Hörde om skitvädret hemma, jag valde helt rätt vecka att resa bort på. Hoppas bara att det är borta tills jag kommer hem igen, jag hatar egentligen snön, om man inte har valt att leva i den. Som nu. 
Ska skynda på maten lite, ciao!
(det går inte att lägga upp bilder från kameran) 

Så här kul hade isac igår.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0