noth.

Jag har en glädje i kroppen, en ny glädje. Det är en bra glädje.

Det blev Yes man igår i alla fall, för oscar kan inte lägga sig i normal tid, så man kan säga att det var lite av ett tidsfördriv. Den var sådär, några gånger skrattade man så man ville gråta. Men det var inte många gånger. Betyg: OK. 

Tuggummi, jag behöver hela tiden. Jag är helt beroende av att sitta och tugga på ett gummi med en god smak som sprider sig i munnen & som efter 20 minuter är smaklöst och segt. Tuggaholic. I morgon vill jag till skolan, nästan längtar. Inte riktigt, men nästan. 

Ikväll blir det till att bara sitta och plugga typ sex olika ämnen, lycko mig! Bara att sätta igång då. Ring ambulansen om jag inte är tillbaka ikväll. Kan hända att jag drunknar av alla papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0