Framtiden?

Framtids-dag idag! Jag blir alltid så stressad över att tänka på framtiden, barnet i mig vill inte växa upp! 
Fyra olika "lektioner" med information, nu märker man vad man har intresse för och inte. En lektion tog en evighet och jag hörde nog inte ett enda ord av vad han sa, det enda jag tänkte på när jag såg på honom var att det såg ut som att Felix Herngren var i hans kropp och stod och snackade. Det blev pastavagnen mat idag hemma hos john, det satt helt rätt i min mage! 

Nu ska jag snart åka iväg på träning, ska bara vänta på pappa.. Kommer lite senare till träningen ikväll, det skadar nog inte. Ska försöka skriva klart min uppsats också, eller måste! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0