00.20

Jag måste gå & lägga mig nu egentligen, ville bara visa att jag lever.  Igår var jag faktistk på boda borg för första gången, det ni. Jag tyckte ärligt talat att det var skitkul, eller vissa banor var det. Andra var bara sega. Jag måste i alla fall dit igen och göra resten av banorna, helt klart!

Jag har dock inte varit på boda borg hela tiden tills nu, utan jag har också sovit. Men innan det såg jag melodifestivalen, agnes låt var bäst och dansband är inte på min topplista... Sen har jag sovit, nästan ända tills nu känns det som. Får se hur det går med att komma upp imorgon.
Förresten så mår jag bra igen, anteckna det.

Nu kom det in en nyduschad goding som jag ska hoppa i säng med, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0