you you and you

Klockan är snart halv tre och jag är pigg som en lärka och har precis sett klart en film med oscar, agnes och edvin.
Jaaa, jag är nu tillbaka i pulkavärden! Jag och oscar var ute och åkte förut ikväll vid nordergravar, helt själva.. nästan, det var fem jobbiga personer som förstörde stämningen lite... Så efter ett par åk och jobbiga steg upp för backen igen så begav vi oss hem igen och på vägen blev det två fina snö-änglar! Jag visar bilder imorgon, för nu ska jag hoppa i badet med min älskling som har tänt ljus och gjort mysigt. Jag har inte fått gått in i badrummet på ett tag nu, han kanske ligger avsvimmad, bränt sig på ljusen eller somnat? Bäst att gå nu, sov gott!
Puss A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0