Vi gillare

Hej!
Kinner och pulkaåkning for the win! Det var typ bara barnbackar men det duger finfint för mig, jag är lite barnslig av mig. Efter fart-tävlingar, ramlingar, snö in under allt och kalla fingrar så satt vi oss i bilen och väntade på dom mogna vuxna som åkte skidor. En vuxen kom och vi gick ut i skogen för att möta dom andra, fråga inte varför.. & på vägen blev det hinderbana och snöbollskrig. Efter två härliga timmar i skogen och snön så bar det hemåt igen och för fika! + mat. Jag har förresten fått en väldans träningsvärk i rumpan och låren, det tog hårt på mig att ta mig upp för backarna.
Nu är jag back home och har ätit, duschat och snart ska vi åka till mina kusiner. Det gillar vi.
Oscar kommer med mig hem sen, det gillar vi ännu mer.

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0