A day tomorrow..

Hej bloggen!
Vaknade med en tjurig oscar och en glad marielle kom in genom dörren kvart senare, vi tre gick ner mot stan för att möta upp michelle och lyssna på jacob.. förlåt jacob, jag trodde vi skulle hinna! Vi missade honom precis, attans! Men han var tydligen jättebra enligt alla som var där, stolt tjej här!
Oscar lämnade oss och vi tjejer fortsatte dagen med lite affärs-besök, innan vi hann komma in i någon affär så hoppade det fram två män och ville att någon av oss skulle vara med i dagens fråga. Töntarna vägrade och jag fick väl ställa upp, "har du skänkt pengar till Gaza?" Paanik fick jag, för jag hade inte gjort det.. ännu! Jag hade inte hunnit, så mitt svar blev typ.. "njaaej, men jag ska!" Jag gjorde det faktiskt sen, promise! Så imorgon finns det en snygging i tidningen.
Jag och malli gick hem till henne på terra nova på en ishockeyplan, på vägen hann vi med att byta kläder med varandra och att ramla såklart! Nu är hon på middag och jag ska åka till oscar nu.
Imorgon ska jag på twilight, med oscar. Enligt martina var det inte en film att se med pojkvännen.. får se hur det går, haha!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0