Tidsfördriv

Vad heter du? - Alexandra Elisabeth Bäckström
Vart bor du? -  Visby, östravi
Trivs du där? -  Ja, riktigt bra
Brukar du läsa horoskop? -  Nää, men brukade göra det varje dag
Har du körkort? - Nej, 4 månader kvar
Favoritdjur? -  Inget.. typ hund
Vad spenderar du dina pengar på? - Vilka pengar?
Festar du? - Ja
Antal kuddar i sängen? -  Tre st
Kan du baka bullar? -  Inte min starka sida, men hur svårt kan det vara?
Bläck eller blyerts? -  Blyerts, lätt att sudda
McDonald's eller Burger King? - McDonald's
Är du allergisk mot något? - Nej
Äger du ett busskort? - Nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön
Hur ser du ut idag? - Nu, en för stor tröja
Nästa mål i ditt liv? -  Att börja träna.. på riktigt!!
Vad såg du senast på tv? - Årets tv-tittare
Hur svarar du i mobilen? - "Hallå"
Vem ringde dig senast? -  Michelle
Vad sa den som ringde? -  "Vad äter du på egentligen?"
Antal timmar sömn inatt? -  Åtta, precis lagom
Sov du ensam? -  Ja

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Oscar
Såg dig gråta: Mamma
Fick dig att gråta: Någon i Veronica Mars
Du gick på bio med: Agnes och Oscar
Du gick på stan med: Michelle
Skällde på dig: Jag får aldrig skäll
Skickade ett e-mail till dig: Något reklam skit

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  Ja
Bråkat med ditt husdjur? - Har inget, tack!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Nej
Tar du droger? - Nej
Vad är du mest rädd för? -  Mörker & att förlora någon nära
Vilka kläder sover du i? - Trosor, ibland linne
Vart vill du gifta dig? - Grekland, som i mama mia!
Vad hatar du verkligen? - Falskhet och att slå sig
Har du varit kär? - Ja, jag är kär
Kör du bil? -  Nej
Har du ett jobb? - Nej, men är in need för ett
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja, men bara snälla
Är du ett hälsofreak? - Nej, tyvärr inte

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Nej
Är du ensam nu? - Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Sånna som sjunger samma sak många gånger, som typ "that's not my name, that's..."
Vill du gifta dig? -Absolut
Vill du ha barn? - Absolut

FAVORIT
Rum i huset? -  Mitt & vardagsrummet
Typ av musik? - Näästan allt, svårt för snabb rap (där man inte fattar ett skit) & hårdrock
Månad? - April

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Ja
Köpt någonting? - Ja
Varit sjuk? - Nej
Sjungit? - Ja
Sagt "jag älskar dig"? - Ja
Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon? - Ja
Kramat någon? - Ja
Kysst någon? -  Ja
Haft sex med någon? - Nej

SENASTE
Låt du hörde - The man who can't be moved - The script
Film du såg - Bring it on
Människa du slog -  Jag är inte så våldsam av mig
Stora bussresan - Eftersom jag åker så mycket buss så vad det nog när vi åkte till "snäckan" med klassen

FÖRSTA
Första bästa kompis - Maja
Första inhandlade skiva - Spice girl eller Tina turner (singel)
Första begravning? -  I somras
Första piercing/tatuering - Öronen, gick på lekis

Nu vet ni kanske något mer om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0