snowdrops

Precis när jag kommit in i min djupa sömn ringer mobilen, 20 minuter senare var det två i min säng och jag somnade in i min djupa sömn igen, fast den här gången bredvid oscar. Det är en fin känsla.

Snön vräker ner och på ett konstigt sätt blir jag glad. Det ska bli ännu mera snö imorgon, årets första pulkaåkning? Why not liksom. Idag orkar jag absolut inte ge mig ut i det här vädret och blöta ner mig. Jag har inte åkt pulka på ja... fem år kanske. Så nu jävlar jag ska åka som aldrig förr! Undrar om vi ens har våra pulkor(?) säger man så? Om vi har dom kvar. Jag vill åka sån där med ratt, snowracer typ.

Sitter och ser på MTV weekend marathon och det är the hills! Ska nog ta något att äta.. väcka oscar också kanske.
Ha en bra och snöig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0