Måndag

Min dator är slut(!) Så nu får jag vänta ännu längre, det sägs att den ska komma på måndag.. Fast den här är ju nyare och bättre, så det är nog värt väntan.

Innan träningen åkte jag hem till michelle, väckte henne lite snyggt sådär, 30 sekunder efter det skriker hon för att hon slagit ner en lampa i stress efter telefonen. 20 minuter efter det, skriker hon från toan: "aaah, my goood! Kom inte in hit!" Självklart var jag tvungen att springa dit och kolla, tussie hade bajsat på mattan. (michelle skämdes lite åt tussie, haha!) 10 minuter efter det skriker hon igen: "aaah, my goood!" Jag rusar dit, och vad har tussie gjort? Joo, spytt på golvet. Uäääh. Michelle skrek och jag fick kväljningar. (det var roligare om man var där) så ganska så onödigt inlägg..
Funny day & nu ska jag måla naglarna, städa lite i mitt rum och kanske läsa filosofi om jag inte hinner somna.
Puss!


Kommentarer
Postat av: mich

hahaha!

2009-01-27 @ 07:33:09
URL: http://michellebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0