few days

Nyår, allt innan tolv var nästan perfekt och vi skulle aldrig ha lämnat huset! Men det gjorde vi och min nyår får en 5a, (mine brudar får en 10a)! Jag låter det mesta vara osagt här.
Dagen efter-mys-film-godis-spel-wii-kväll hos lovisa, + + + på det! Jag får inte heller glömma den otroligt magnifika kroppsmassagen jag fick & som var så behövlig.
Idag har jag gjort.... inget! nada! nothing!

År 2008 har gått så jäkla fort, jag har inte ens hunnit uppskatta hälften av tiden. Ska 2009 gå lika fort? Om det nu promt ska det, så får man ska se det på den ljusa sidan och då är skolan slut "snabbare" och det blir snaart studenten för mig och jag får ge mig ut i den stora världen! Men först är det ogi som ska färdas in i bil, cykel, moppe? i almedalen.

Jag ska försöka sova nu, så att jag kanske, men bara kanske går upp i hyffsad tid imorgon.
Puss från mig och ett bra år av 2009.
(2008 var bra, 2009 blir bättre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0