Edward Cullen

Nu kommer jag nog göra halva visby en ynka aning besviket. Jag var ju på Twilight igår, och själva filmen var... Bra. Typ jättebra, men inte typ "bästa filmen ever & jag ska se den om och om igen!" Den var romantisk man blev helt jäkla förälskad i Edward! Hela han är som en underbar liten saga.

Åh, du underbara man.

Jag och mamma var ute på en promenad i den extrema blåsten, igen. Det har blivit lite som en vana att gå ut och promenera med varandra, riktigt mysigt faktiskt. Imorgon ska jag och michelin simma på solberga, det ska bli jobbigt! Eller hur, mich?
Nu ska jag fixa lite, sen försöka sova i lite lagom tid ikväll. Fast jag har ju en pretty nice sovmorgon imorgon, mmhm!
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0