No no no sickness

Jag bara älskar att alla fyller 18 och har körkort! John-med-bilen hämtade mig, vic & cilla till skolan, stort tack! Efter skolan skjutsade han oss till stan, stort tack! Där gick vi (jag, victoria, cilla & lovis) ner till amalia för maaat, första gången jag var där nu sen dom bytt ägare. Jättemysigt, nästan lika mysigt som vi hade det!

Jag känner mig lite sjuk... mår lite illa och har en konstig känsla i magen, bara det inte är kräksjukan!! Alla är, har varit eller känner sig sjuka. Snart är det väl jag, ska proppa i mig apelsiner hela kvällen! Nu ska jag försöka ignorera mina sjuk-känslor och läsa filosofi istället. Wish me luck!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0