today

- Jag är hos oscar om 5 minuter, är det bra?
- Ehhm, aavisst..
- Bra, ses snart!

På fem minuter blev jag klar för att åka till farmor & farfar och nu sitter jag här och är helt sjukt trött, blev en seeen natt. Jag måste börja försöka vända tillbaka på dygnet nu känner jag, annars kommer jag aldrig orka upp till skolan på onsdag.
Det är så sjuuukt kallt ute, får det vara så kallt? Imorse hade min farmor och farfar -16 grader,det är ju inte okej. Ge mig vår, ta bort snön och sätt tillbaka löven på träden och sen, sen sätt upp solen och vrid på högsta värmen.. då kan jag gå ut igen.
Det här är ett undantag, för nu ska jag ut och möta micha för att sen låta henne övertala mig att gå med hem till henne, sen tänker jag inte gå ut förrän solen kommer!

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0