Check this out

I miss my oggipoggisloggie!

Igår åkte jag hem till michelle, chillade lite med görel och tussie sen åkte vi till säve för att kolla när vårat lag spelade i cupen.. det gick sådär, men jag står mest och tittar på folk. Det är lite av min hobby, att spana på folk man inte känner. Det verkade som att någon spanade in mig igår också, på säve får man stå på stora trägrejer för att kunna se och då kom min rumpa i alla andras ansiktshöjd.. & det var tydligen någon som tyckte det var roligt att klämma hårt i min skinka och sen springa därifrån, moooget!
Jaja, efter allt spelande åkte vi och handlade mat, godis och åkte hem, åt & mysade. Dansade lite och sen slappade vi gärnet i soffan, & då kom julius och joinade oss. Vi tre låg och pratade i evigheeeter och runt halv tre begav vi oss mot södervärn för att hämta nycklar, spana på folk och sen hem och sova!

Idag väckte mamma mig alltför tidigt, men lukten av skitgott bröd i ugnen lockade tillräckligt mycket för att tvinga sig upp! Sen har jag varit på stan hela dan typ med mam & pap, kom nyss hem och åt precis tacos. Nu ska jag lägga mig i soffan och se "råttatojj" på tv med papsen. Ikväll blir det att se fotboll igen, jullebulle ska ju spela.


Gamla bilder är alltid roliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0