Kroppens undergång

Hemma igen och dom fyra första punkterna är avklarade, den femte blir inte av :(
Simmade förut med michelle och fyfan vad jobbigt det var, simmade 40 längder och skulle inte orkat en till. Mycket bra gjort av oss, mest av mig. Michelle hade nog klarat 40 till. Det var jäkligt skönt att duscha och nu bara slappna av i hela kroppen här hemma. Men jag känner redan nu hur mina muskler plågas av morgondagens träningsvärk. Vill inte vakna upp som en stel 80 årig kärring imorgon. Jag har faktiskt stretchat, vet bara inte hur man stretchar exakt alla muskler, det är faktiskt lite svårt att komma ihåg. Ha förståelse!
Imorgon är det media hela dagen, sånt gillar vi! Snart kommer min pojke också, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0