första, andra, tredje?

Hej alla glada!
Första dagen avklarad, om ändå alla skoldagar kunde vara som idag. Men jag ska inte klaga idag, nejnej. Men jag kan bara påpeka att jag är jäkligt trött för det blev en sen natt och tidig morgon, dålig blandning vill jag lova. Ni vet nog.
Jag kom hem vid halv ett ungefär och sedan dess legat i soffan med mamma och sett sju av tio avsnitt av Veronica Mars som gick på tv, det gick inte att slita sig ifrån, så spännande. Typ en bra serie, faktiskt! Inte riktigt one tree hill klass, för det finns inget bättre! Det vet vi ju. Men värt att se om man har tråkigt. Igår var det väl oscar som skulle ha med sig oth till mig.. men nej, den förvirrade och glömska oscar tog över (som alltid) och det blev inget av med det. Men det är okej oscar, du har en liiiten plats kvar i mitt hjärta.
Nu är det dags för pannkisar, det är mumma för magen deee!

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0