dancing through the night

Då var mitt lilla träningspass över, hoppande, dansande och sjungande har senaste timmen bestått av. Melodifestivalen nästa?
Imorgon är det kanske klassfest & om det går vägen så har vi såklart ett tema, vi är ju faktiskt mediaklassen, temat är att man ska vara någon i en tv-serie. Jättekul juu, bara att det är skitsvårt att veta vem man ska vara.. Sen är ju faktiskt Let's dance imorgon och det älskar ju jag, plus att blondinbella är med och det vill jag inte missa.. fast det finns ju repris.

Jag är lite ledsen.. för min dator är försenad! Den skulle kommit innan nyår och nu kommer den typ i slutet av januari, i want my baaby! Snart är vi tillsammans kära datapata. Jag är jättehungrig nu och ska kolla om det finns någon mat i det här huset, tvivlar på det.

P.S. Östercentrum på lördag 13.00, jacob ska hålla tal! Våga inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0