my evening

God natt! Det verkar inte som att snön vill sluta att falla, men mig gör det ingenting. Det är så himla mysigt med snö och allt ser så fint och perfekt ut när man är ute. Hoppas bara att snön är borta tills på onsdag.. då börjar s k o l a n och jag pallar inte med att cykla i några höga snödrivor och ramla och en massa jobbiga saker.
Efter att ha suttit inne hela dan igår och nästan hela idag så släpade jag mig ur soffan och drog på mig mina uggs & min älskade dunjacka och begav mig ut i snövädret för att skotta och borsta av bilen med pappa. Vi åkte till maxi och köpte godis & fyllde på min mobil med mooney, sen hämtade vi upp michelle och vi åkte hit med en massa godis och planerade att se på tv när båda fick för sig att gå på en snöig promenad i mörkret. Michelle i mammas skor och mina kläder, det blev en ganska lång promenix ändå. Bra att gå av sig lite av den onyttiga födan vi åt. Väl hemma blev det hey baberiba (förlåt lovisa, du ska få tillbaka den!) och lite mera godis.
Oscar åkte pulka förut utan att säga till mig!! not cool.

Kommentarer
Postat av: L:et

haha det är cool, hade helt glömt att jag lånat ut den. för typ 5 år sedan...

2009-01-04 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0