För högt

Äntligen fredag! & nu får jag sova hur länge jag vill igen, fast inte för länge för imorgon är det jacob på öster! Missa inte!
Förresten, en lite rolig sak som inträffade här hemma för någon timme sen när min kusin skulle vara här medans dom andra skulle iväg. Dom lämnar henne här och hon bryter ihop direkt, skriker och gråter. Mamma bär in henne och försöker trösta och "pappa kommer snart igen", "ska vi leka med barbie?" (hon älskar barbie, har typ en hel värld) men inget fastnar.

Hon börjar sparkas och springer och sätter sig bakom soffan och gråter & skriker: "paaaappa!" och det är sjukt störigt när jag sitter och ser på tv. Jag försöker vara snäll och sätter på Disney Channel och frågar om vi ska leka med barbie och allt en 5-åring vill, men hon svarar inte ens och jag börjar tappa mitt tålamod.
- "Fortsätter du skrika sådär kommer din pappa aldrig komma och hämta dig!"
Skulle aldrig sagt det och hon blev värre. Mamma och jag tänkte att om vi låter henne vara så kanske hon tröttnar och slutar typ.

Efter 20 minuter börjar det bli tyst, men jag hör nånting.. "Snarkar hon?" Jag tittar bredvid soffan och vad har vi där? En sovande Emy. Hur fan kan man bara somna på golvet efter världens utbrott? Skrikandet tog väl alla krafter på henne, nu sover hon i soffan & det är återigen tyst och fridfullt. Får se om jag märker av någon tinitus när jag ska sova ikväll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0