ski slope

Goddag! Väcktes för en timma sen av en trött oscar som blivit upptvingad för att följa med familjen ut och åka längdskidor i kinner(?) typ.. såååklart, ringer han och väcker mig och vill att jag ska med. Jag förstår inte nöjet med att åka rakt framåt och måste kämpa som en dåre för att komma någonstans..
Jag har åkt längdskidor en gång innan för ett par år sen, men jag var verkligen dålig. 2 km tog ungefär två timmar, plus att jag tappade skidan & skidskon och jag ramlade i backen.. om man nu ens kan kalla det backe. Det jag vill säga är att längdskidor är inte my cup of tea. Men som mina vänner vet är jag väldigt lätt att övertala och oscar med en sorgsen röst fick  mig att ändra mig, men jag tänker åka pulka i backarna, inte skidor!


Fjällen 06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0