Racing

Draaama! För 10 minuter sen kör det en vit volvo utanför mitt hus i rasande fart och efter kommer en civil polisbil med en siren på taket och efter en vanlig polisbil och kör gärnet, (den vita kör lite in i våra häck). & nyss kom poliserna tillbaka och stod utanför och pratade och undersökte(?) nånting. Årets hitills "coolaste" grej. Biljakt!

Ikväll blir det mys framför mitt älskade Let's dance såklart och imorgon kväll blir det att jag åker till joanna!
Polisen kör runt här hela tiden nu, jag är lite rädd att någon ska rusa in i mitt hus och hota mig för att vilja gömma sig eller något. Ska snart åka till oscar, hoppas ingen vill gömma sig innan det.
Nu är det en ny film alla börjar prata om och alla har sett den utom jag typ, som vanligt. Twilight har nu gjort sitt och nu är det Benjamin Button som gäller & jag vill verkligen se den, jag ska se den!



We miss you malli. (vet inte riktigt vad jacob gör)

Kommentarer
Postat av: martina

Det var jag i den vita volvon..Mohahaha!

2009-01-24 @ 11:45:13
URL: http://pierrou.blogg.se/
Postat av: alexandra

Ojojoj, crazy-martina in town! nästan så jag måste anmäla dig nu..

2009-01-24 @ 13:04:45
URL: http://alexandrabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0