money makes the world go round

Ohja, säger jag bara. Efter att jag har sparat, verkligen sparat mina pengar så kunde jag inte hålla mig idag på stan med lovisa. Jag spräckte mitt konto, men ett par byxor rikare blev jag i alla fall. Sen kom oscar och vi köpte fotbollsskor
och en sport bh till mig, eller oscar köpte och jag var glad! Var på träning förut, med mina nya skor som var mycket bättre än agnes som är för små. Förresten är min högerfot mycket större än min vänsterfot, det var som att det var storlek 38 i en och 40 i den andra. Lite smått jobbigt sådär.

Imorgon måste jag vara en dum unge och strunta i min spanska, orkar inte gå upp så tidigt och har inte gjort den där skit läxan. Jag har i och för sig inte gjort engelskan eller filosofin heller, borde nog skita i hela dan men det går inte! Nejnej, sån är jag inte. Skola blir det med mina nya bralls, ses imorgon.
Puss och godnatt.


Ungefär såhär coola var vi för 2 år sen... (?)

Kommentarer
Postat av: mich

haha, vart fan har du fått tag på den?! :O

2009-01-23 @ 12:51:27
URL: http://michellebj.blogg.se/
Postat av: a-b

haha, malli tog den innan en cup!

2009-01-23 @ 16:19:49
URL: http://alexandrabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0