Candyman

Nu är jag 1000% säker på vad mitt favorit "godis" är.. GLASS! Jag säger skål-glass, men oscar fattar inte vad det är så paketglass kanske man säger. Den med tre olika sorter, vanilj, päron och jordgubb! Helt underbart gott & till det har man chokladsås, mm-m-mm! Jag blev lite ledsen igår när blondinbella åkte ut och KITTY(?) fick vara kvar, hon suger och är bara pinsam, till och med jag skäms för henne.
Jag pallar inte skitvädret ute, blåser och små regnar. Inatt blåste det helt sjukt mycket, så mycket att oscars fönster blåste upp. Blev jag rädd då? Det kan man säga.

Nu har jag ätit och snart ska jag iväg och simma med michelle, får se om jag orkar lika mycket den här gången.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0