back to reality

Ohjaaa! Guitar hero expert, here i come! Spelade guitar hero hos mina kusiner och jag började lågt och avslutade på topp! Wille, se upp, snart är det mig alla tittar på.

Imorgon börjar då skolan jag verkligen inte vill tillbaka till, eller jo... om man tar bort plugg och sånt man måste göra hemma så är det cool. Det enda som är bra är att få lite rutin i vardagen, lite normala tider. Jaja, antar att man får försöka se positivt på det..  jag får ju betyg och en utbildning.

Nu ska jag äta cheeseballzzz, dricka julmust, se på zorro & invänta oscar som förhoppningsvis har med sig det senaste OTH!!!
puss och godnatt (säkert någon som ska sova nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0