soon in human version

Tänkarnas tänkare, idag har vi tänkt och tänkt och vi har kastat AMF i soptunnan och släppt in lejonen! Det känns som att våran film kommer bli skitbra! Vilket nog alla känner men det är ju skitbra, då blir det säkert det också. Ska kolla om mitt egna lilla charmtroll joel kan vara med också, hade varit super.
Jag var och fek (fikade) förut med ja, dom som ligger på topp 10 listan. På ringduvan, men vi åt  nog snarare mat(?) om man nu kan kalla macka mat och fikade efter. Johnis med the car is my hero, därför bjöd jag och lovisa honom på cola.. det betalar nog all bensin....
Ikväll trodde jag att det skulle bli middag hos joanna men nu läste jag att hennes mamma var sjuk så nu vet jag inte riktigt vad som händer, får vänta på svar tills efter deras gymis pass.
Pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0