Birthday

Seg och "händelserik" dag, på ett konstigt sett. Intressant hur människor kan uttrycka sig.
Efter skolan åkte jag och mich till singan för att handla mat som supermicha lagade, sen kom vickan & cill. Efter en väntan på johanna så började vi färden mot lovisa, snövind, cykel och en astung korg passar inte rikigt. Men vi kom fram tillslut.

Kom hem från Lovis's house för en timma sen, som sagt var det birthday-fika med en massa kakor och en skitgod glasstårta med kakor i. Yummy! Det blev en mysig kväll istället för plugg, som jag verkligen borde ha börjat plugga på.. Kommer nog inte bli så mycket nu heller, fan! Jag är sämst på att ta tag i mig själv och plugga, eller något annat för den delen. Tv kan jag gärna se på, nu slutade precis vänner.
Attsingen, kom på att jag måste GÅ till skolan imorgon.. lämnade cykeln hos lovisa, fick skjuts hem av cattis i en skitsnygg volvo!
Nu måste jag läsa liiite, & duscha. Adios!

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0